Door op 7 mei 2014

BBQ mee met Samsom, Tang en Jongerius

De Partij van de Arbeid houdt zaterdag 10 mei een buurtbarbecue in Den Haag. Politiek leider Diederik Samsom, Europees lijsttrekker Paul Tang en Agnes Jongerius, nummer 2 op de kandidatenlijst voor het Europees Parlement, zijn daarbij aanwezig om al je vragen over Europa te beantwoorden.

Iedereen is welkom om vanaf 16.15 uur bij Buurthuis Boerenplein (Mandelaplein 1 in Den Haag) in gesprek te gaan met de PvdA’ers. Onder het genot van een hapje en een drankje zal worden stilgestaan bij de Europese verkiezingen op donderdag 22 mei aanstaande. Paul Tang en Diederik Samsom vertellen hoe de PvdA in Europa staat en wat hun plannen zijn.

PvdA-lijsttrekker Paul Tang wil werken aan een Europa waar mensen centraal staan: “Meer banen hier in Nederland. Het aanpakken van banken en bonussen. Het tegengaan van de oneerlijke verdringing van werk. Een samenleving die gebaseerd is op verdraagzaamheid en niet op haat en nijd tussen mensen. Dat is waar de Partij van de Arbeid voor staat. Veel kunnen we in Nederland zelf. Maar voor gezamenlijke uitdagingen hebben we elkaar in Europa nodig.”

Wees erbij komende zaterdag, eet gratis een hapje mee en stel je vragen!

Het Europese verkiezingsprogramma van de PvdA vindt u hier >>