Door op 3 februari 2015

Collega’s gezocht!

Het Team Permanente Ontmoeting bestaat uit een groep enthousiaste vrijwilligers die met elkaar de ogen en oren van de partij in de stad willen zijn. We ondersteunen zo onze fractieleden die onmogelijk overal tegelijk kunnen zijn. We organiseren bijvoorbeeld wijkbijeenkomsten, wijkspreekuren van het ombudsteam en werkbezoeken van de fractie. We leggen contacten met bewonersorganisaties en wijkagenten, maar we delen ook een roosje uit als er een braderie in de wijk is. Kortom, we werken aan een zichtbare en betrokken PvdA. Het hele jaar door en niet alleen in verkiezingstijd!

Eens in de zes weken komen we als groep bij elkaar om plannen te maken en elkaar te inspireren. Om je bij ons aan te sluiten hoef je geen speciale kwaliteiten te hebben.

We hebben dringend mensen nodig die wonen in stadsdeel Escamp, stadsdeel Scheveningen of de Schilderwijk. Maar ook als je ergens anders woont, ben je van harte welkom!

Dus als je iets wilt doen voor onze partij en je wilt het nuttige met het aangename verenigen, meld je aan bij:
Petra van der Vlis, bestuur PvdA