Door op 8 februari 2015

Kies de Kleur van je Hart: aftrap Provinciale Statenverkiezingen en waterschappen

Op Valentijnsdag, zaterdag 14 februari, organiseren we samen met de PvdA Zuid-Holland de aftrap voor de Provinciale Statenverkiezingen en Waterschapsverkiezingen. De aftrap vindt plaats in Theater De Vaillant en staat in het teken van ‘Kies de Kleur van je Hart’. Wij zijn bijzonder verheugd dat we staatssecretaris Jetta Klijnsma als onze eregast mogen ontvangen.

Op het programma staan werkbezoeken, canvasactiviteiten en een feestelijke aftrap in de foyer van het theater. U bent hiervoor allen van harte voor uitgenodigd.

De Provinciale- en waterschapsverkiezingen vinden plaats op 18 maart. Het zijn belangrijke verkiezingen. Omdat we met een sterke PvdA in de provincie en in de waterschappen weer kunnen gaan investeren in mensen, werk, huizen, natuur, water en  bereikbaarheid. Maar ook omdat Provinciale Staten de Eerste Kamer kiezen en het heel belangrijk is dat het kabinet Asscher-Rutte door kan gaan met noodzakelijke hervormingen om daarmee Nederland klaar te maken voor de toekomst.

Programma 14 februari:

13.30 – 14.00:             Inloop 1

14.00 – 15.30:             Rondleiding door Transvaal langs bijzondere initiatieven en Canvassen

15.30 – 16.00:             Inloop 2

16.00 – 16.30:             Staatssecretaris Jetta Klijnsma en de PvdA lijsttrekker van de provincie Ron Hillebrand, van het waterschap Delfland Leon Hombergen en van de Eerste Kamer Marleen Barth worden stevig aan de tand gevoeld over de PvdA, de plannen voor de provincie, water én Nederland door Malika Chtatou

16.00 – 18.00:             Borrel

Locatie
De aftrap vindt plaats op 14 februari tussen 13.30 en 18.00 uur in het theater De Vaillant. Adres: Hobbemastraat 120, Den Haag (bereikbaar met tram 6).

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via [email protected]. Graag duidelijk aangeven wanneer we u mogen verwachten (om 13.30 uur of 15.30 uur). Inschrijven kan tot woensdag 11 februari. Wees er snel bij, want het aantal plaatsen in beperkt.

Hartelijke groet,

Ron Hillebrand en Leon Hombergen