Door op 12 maart 2015

Kom op 18 maart naar de uitslagenavond!

De PvdA Den Haag organiseert op woensdag 18 maart een verkiezingsuitslagenavond. Alle PvdA leden uit Zuid-Holland zijn hier van harte welkom. De uitslagenavond vindt plaats in Grand Café de Tijd aan het Plein in Den Haag (adres: Korte Poten 1). Op meerdere schermen volgen we de NOS-uitzending en de eerste tussentijdse resultaten van de Provinciale Staten en Waterschappen verkiezingen. Met kandidaten en vrijwilligers heffen we het glas en kijken we terug op een energieke en gezellige campagne.

Vanaf 20:30u is er ook een uitslagenavond op het Provinciehuis in Den Haag (Zuid-Hollandplein 1) waar ook PvdA’ers aanwezig zullen zijn en waar leden ook van harte welkom zijn. Pendelen tussen beide locaties is natuurlijk mogelijk.

De gezamenlijke avond in Grand Café de Tijd vindt plaats vanaf 19:30, maar het is voor PvdA-leden mogelijk om vooraf een heerlijk 4-gangen diner te nuttiger voor slechts € 25, – Euro. Reserveer van te voren en vermeld daarbij dat je van de PvdA bent. Klik hier voor het PvdA Keuzemenu.