Door op 24 maart 2015

Thema: Samen zorgen voor Den Haag!

In de lokale zorg verandert vanaf dit jaar veel. Om welke veranderingen gaat het, wie hebben er mee te maken en op welke manier zorgen wij er samen voor dat de veranderingen toch sociaal-democratisch blijven? Daarover gaat dit jaar de jaarlijkse Stadsconferentie van de PvdA Den Haag.

De Stadsconferentie vindt plaats in buurt- en kerkhuis De Bethel. Dit is een buurthuis in het Valkenboskwartier, dat tevens als welzijnsorgaan functioneert. De medewerkers van De Bethel vertellen je op de dag zelf graag meer inspirerende verhalen over hun werk. Daarnaast zijn er vele workshops zoals: meekijken en praten met de wijkverpleegkundigen, een bezoek brengen aan een zorgtuin, praten over de jeugdzorg, nadenken over de woonvoorzieningen voor ouderen, maar ook gezond koken met onze eigen wethouder Rabin Baldewsingh.

Een stadsconferentie is geen stadsconferentie zonder bekende PvdA-ers. Ze komen langs om een inspirerend verhaal te vertellen en met de leden te praten over de zorg en wat daarbij komt kijken. Zo zal de stadsconferentie dit jaar worden geopend door onze staatssecretaris Martin van Rijn.

Datum: Zaterdag 18 april 2015

Tijdstip: 13.00 – 18.00 uur

Locatie: Buurt- en kerkhuis De Bethel, Thomas Schwenckestraat 30, Den Haag

Aanmelden via http://goo.gl/forms/iIaozoIMo3.

Waar ben je naar op zoek?