Door op 10 juli 2016

Wil jij meeschrijven aan de Haagse Rooie?

De zomereditie van de Haagse Rooie komt er weer aan. Na het zomerreces komt de derde editie van ons vernieuwde ledenblad uit, met terugkerende rubrieken als Bezige Bazen en Een Goed Gesprek Met. Voor een aantal rubrieken vragen wij inbreng van onze leden. Heb jij goede ideeën of ken jij mensen die over bepaalde onderstaande onderwerpen een sterke mening hebben? Mail dan naar [email protected].

Ledenrubrieken waar inbreng nodig is:
– Selfie tijd: er wordt een selfie gemaakt op een bepaalde plek in de stad waar een positief gevoel over heerst. Aan de hand van deze selfie wordt een korte monoloog geschreven. Bijvoorbeeld een selfie in het Zuiderpark met een tekst erbij over dat Den Haag een van de groenste steden is.
– Over de Rooie: vind jij dat er bepaalde dingen beter kunnen in Den Haag? Heb jij een hele sterke mening over een bepaald onderwerp? Zet jouw mening op papier en stuur hem op!
– Wat doe jij voor de stad?: Vind jij dat jij een baan of bezigheid hebt die bijdraagt aan Den Haag? Laat ons weten wat jij doet in het dagelijks leven en op welke manier je je hiermee verbonden voelt met de stad? Je loopt bijvoorbeeld mee in een buurtpreventieteam of je werkt in een jongerencentrum, en hebt het gevoel hierdoor verbonden te zijn met de stad, stuur jouw verhaal dan op!
– De creatieve PvdA’er: Dicht, schilder of schrijf jij in je vrije tijd? Is het jouw hobby om te beeldhouwen of iets anders creatiefs te maken? Stuur het naar ons zodat het in de Haagse Rooie geplaatst kan worden!

Wil jij meeschrijven aan de Haagse Rooie door middel van een van bovenstaande rubrieken? Mail naar [email protected]!