Den Haag voor iedereen: lees hier ons concept verkiezingsprogramma!

door Redactie op 20 september 2017

Met trots presenteren we ons concept verkiezingsprogramma: Den Haag voor iedereen! De afgelopen maanden hebben we er hard aan gewerkt om onze plannen voor goed en betaalbaar wonen, een stad waar iedereen zich thuis voelt, goed onderwijs voor ieder kind, de beste zorg en een duurzame, leefbare en bereikbare stad te bundelen.

Het programma is voortgekomen uit de vele gesprekken met mensen in de stad, bewonersorganisaties, ervaringsdeskundigen, onze werkgroepen, leden, gemeenteraadsleden en onze wethouder. Ideeën van onderop, waar we de komende vier jaar keihard voor gaan werken.

Dit programma is een concept: leden kunnen tot dinsdag 26 september 18:00 uur amendementen indienen op het conceptprogramma. Aanstaande zaterdag tussen 13:00 en 15:00 uur ben je welkom op het partijkantoor (Stationsweg 10b)  om ideeën en opmerkingen alvast op tafel te leggen, en gezamenlijk amendementen uit te denken. Op de algemene ledenvergadering van 3 oktober (20:00 uur, locatie volgt) stellen we het verkiezingsprogramma definitief vast.

Lees hier het concept verkiezingsprogramma.

Bent u afhankelijk van braille, vertaal of tekst-naar-spraak apparatuur en wilt u daarom een verkiezingsprogramma in platte tekst ontvangen? Mail naar pvda@denhaag.nl of bel naar 070 353 3724.

Reacties zijn gesloten.