Wijkteam Centrum & Schilderswijk

Het Wijkteam Centrum bestaat uit een groep enthousiaste PvdA-leden uit het Haagse stadsdeel Centrum. We onderhouden contact met bewoners- en ondernemersorganisaties. En we organiseren leuke activiteiten gericht op de wijk.

Het stadsdeel Centrum bestaat uit een zeer gevarieerd palet van wijken en buurten. Van de multiculturele Stationsbuurt tot het statige Hofkwartier; van het bewogen Oude Centrum tot het authentieke Zeeheldenkwartier; en van het rustige Kortenbos tot de alom bekende Schilderswijk.

Als betrokken PvdA-leden streven we ernaar de ogen en oren van de PvdA in deze wijken te zijn. Zo kunnen we eventuele problemen tijdig signaleren. En kunnen we – waar nodig – aan de bel trekken bij onze raadsleden en wethouder. Het wijkteam vormt hiermee een belangrijke schakel tussen de Haagse wijken en het stadsbestuur op het stadhuis.

Elk PvdA-lid kan aansluiten bij het wijkteam. Geïnteresseerden zijn van harte welkom een keer aan te schuiven bij een vergadering of activiteit. Neem voor meer informatie contact op met de trekker van dit wijkteam: Marije van Rest via pvdawijkteamcentrum@gmail.com.

Verslag bijeenkomst met bewonersorganisaties centrum

door Wijkteam Centrum & Schilderswijk op 8 februari 2015

Op 27 januari vond er een bijeenkomst plaats met de PvdA en bewonersorganisaties uit het Stadsdeel Centrum. Deze bijeenkomst was georganiseerd door het PvdA Wijkteam Centrum. De raadsleden Martijn Balster, Lobke Zandstra en Jeltje van Nieuwenhoven namen ook aan het gesprek deel.