Commissie Communicatie

De Commissie Communicatie beheert de diverse communicatiekanalen van de vereniging. Dit gaat om de ledennieuwsbrief, en de social media, maar vooral ook om het ledenblad (de Haagse Rooie) die twee keer per jaar verschijnt.

De Commissie bestaat momenteel uit de volgende personen:
– Marije van Rest (Bestuurslid Communicatie)
– Remie Kariem
– Olga Veldhorst
– Richard Heijnen
– Lucas van Bilderbeek
– Clarie Maat (vormgeving)

De Commissie Communicatie is altijd op zoek naar versterking!  De commissie is op zoek naar mensen die ervaring hebben met vormgeving. Het gaat om verschillende zaken, bijvoorbeeld de opmaak van het ledenblad, het ontwerpen van banners voor online media en het ontwerpen van flyers en ander promotie materiaal. Ben of ken jij iemand, laat het de Commissie Communicatie weten! Daarnaast is de commissie altijd op zoek naar redacteuren: mensen die het leuk vinden om zo nu en dan een artikel te schrijven en mee te denken over het ledenblad.

Meer weten? Neem contact op met de commissie via comcompvdadenhaag@gmail.com of met bestuurslid Marije van Rest.

Wil jij meeschrijven aan de Haagse Rooie?

door Commissie Communicatie op 10 juli 2016

De zomereditie van de Haagse Rooie komt er weer aan. Na het zomerreces komt de derde editie van ons vernieuwde ledenblad uit, met terugkerende rubrieken als Bezige Bazen en Een Goed Gesprek Met. Voor een aantal rubrieken vragen wij inbreng van onze leden.