Commissie Vrijwilligers & Leden

Wij hopen dat je als nieuw lid samen met ons de afdeling wilt laten bloeien. Samen werken we aan een sterk en sociaal Den Haag en samen denken we na over de uitdagingen in onze stad. We hebben gemerkt dat veel nieuwe leden actief willen worden. Maar waar moet je beginnen en wat valt er te doen?

De Commissie Vrijwilligers & Leden houdt zich bezig met het verwelkomen van, kennis maken met en het wegwijs maken van nieuwe leden van onze afdeling. Daartoe organiseert de commissie met enige regelmaat bijeenkomsten. De commissie vertelt dan iets over de afdeling en de mogelijkheden om actief te worden.

Wil je graag actief worden of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met bestuurslid Mikal Tseggai, mikaltseggai@gmail.com.

Verslag Ledenbijeenkomst met Rabin Baldewsingh 17 februari 2015

door Commissie Vrijwilligers & Leden op 1 maart 2015

Verslag Ledenbijeenkomst PvdA Den Haag  met Rabin Baldewsingh 17 februari 2015 De Commissie Ledenbeheer heeft op 17 februari in het stadhuis een bijeenkomst georganiseerd voor onze Haagse PvdA-leden. Dit initiatief werd op prijs gesteld want in een bomvolle zaal vertelde Wethouder Rabin Baldewsingh over zijn werk, zijn plannen en zijn dromen