Mikal Tseggai

Nieuwe leden & Vrijwilligers

Onze vereniging kan niet zonder de hulp en inzet van vrijwilligers die bijvoorbeeld het partijkantoor open houden, klaarstaan in het Ombudsteam of mee gaan canvassen binnen en buiten campagnetijd. Zij zijn de drijvende kracht van de PvdA, als politieke partij én als vereniging en verdienen de waardering die hen toekomt. Hier wil ik mij als bestuurslid van de PvdA Den Haag voor inzetten. Ik vind het belangrijk dat iedereen die zich inzet voor onze afdeling dat doet op de plek die het beste bij hem of haar past, zodat niet alleen de afdeling maar ook de vrijwilligers zelf plezier halen uit het werk dat ze doen en zij zichzelf kunnen blijven ontwikkelen.

Meld je snel aan voor de Leergang Ideaal Lokaal!

door Mikal Tseggai op 18 augustus 2016

Zou je een actieve rol willen spelen in de lokale politiek? Ben je geboeid door de uitdagingen waar onze stad de komende jaren voor staat? Voel je je aangesproken door de manier waarop de PvdA Den Haag zich inzet om haar idealen werkelijkheid te laten worden? En wil je daar een bijdrage aan leveren?