Wijkteam Scheveningen

Het Wijkteam Scheveningen is een groepje van actieve PvdA vrijwilligers die de partij gezicht willen geven in het stadsdeel. Ze doen dat door te gaan canvassen, aanwezig te zijn bij belangrijke evenementen en aan te schuiven bij bewonersoverleggen. Vind je het leuk daar ook een steentje aan bij te dragen? Neem dan contact op met Ab Waasdorp.

Ab Waasdorp
Wijkteam PvdA Scheveningen
ja.waasdorp@ziggo.nl

#PvdAindeBuurt: Scheveningen

door Wijkteam Scheveningen op 25 september 2015

Afgelopen weekend heeft de fractie samen met het wijkteam Scheveningen zich op de hoogte gesteld van wat er allemaal in Scheveningen speelt. We werden hartelijk ontvangen in Duindorp (bedankt Jack du Pon en Jaap Spaans) en in het Havenkwartier.

Goede opkomst bij eerste bijeenkomst wijkteam

door Wijkteam Scheveningen op 23 april 2015

Afgelopen dinsdag is het Wijkteam Scheveningen ten doop gehouden in het Kalhuis “op” Scheveningen. Met zijn twaalven (best een goede opkomst!) zijn we aan het discussiëren geslagen, hebben we ons aan elkaar voorgesteld en voorzichtig wat plannen voor activiteiten in de toekomst besproken. Het voelde goed! En altijd leuk natuurlijk:  na afloop nog volop discussies

Startbijeenkomst Wijkteam Scheveningen