Door op 20 mei 2017

Twee kandidaten voor lijsttrekkerschap Haagse PvdA

Rabin Baldewsingh en Martijn Balster hebben zich gemeld als kandidaat-lijsttrekker van de Haagse PvdA. In een ledenraadpleging in juni kunnen de leden van de Haagse PvdA de lijsttrekker van hun partij kiezen. Paulien van der Hoeven, voorzitter van de Haagse PvdA is trots: “Ik ben ontzettend blij dat we twee goede kandidaat-lijsttrekkers hebben. Onze leden hebben echt wat te kiezen. De Haagse PvdA is straks hoe dan ook helemaal klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018”.

Afgelopen dinsdag sloot de termijn voor Haagse PvdA-leden om zich kandidaat te ste​llen als lijsttrekker. Twee leden hebben zich gekandideerd. Rabin Baldewsingh is de huidige wethouder van de Haagse PvdA. Martijn Balster is de huidige fractievoorzitter van de Haagse PvdA. Binnenkort zal er een lijsttrekkersdebat worden georganiseerd in Den Haag.

De ledenraadpleging zal plaatsvinden tussen 7 en 14 juni. Ieder lid van de Haagse PvdA krijgt de mogelijkheid om haar of zijn stem digitaal of per post uit te brengen op één van de kandidaten. De uitslag van de ledenraadpleging zal donderdag 15 juni bekend gemaakt worden.

Waar ben je naar op zoek?