Door op 23 mei 2013

De bijeenkomst die de PvdA vorige maand hield voor bewoners en ondernemers uit de verschillende wijken in het stadsdeel Loosduinen was zeer geslaagd.

Raadslid Gerard Verspuij: “De onderwerpen liepen uiteen van communicatie met de gemeente tot overlast van meeuwen. Het veelgenoemde onderwerp dakopbouwen pakken we als eerste op met een vervolgbijeenkomst op 5 juni aanstaande.”
De onderwerpen die met nadruk werden genoemd tijdens de bijeenkomst waren voorlichting en communicatie vanuit de gemeente, onderhoud van wegen en groen, slecht onderhoud van woningen, overlast van meeuwen en de komst van te veel gelijksoortige winkels binnen winkelcentra.

Verspuij: “Deze zaken zullen wij uiteraard aankaarten bij de betreffende wethouders en diensten. Wat de meeuwen betreft hebben wij veel vertrouwen in de ondergrondse vuilcontainers die op termijn in alle Haagse buurten geplaatst zullen worden.”

Vervolg
Tegen de mogelijkheid om dakopbouwen te realiseren in de Notenbuurt bleek bij aanwezigen van de bijeenkomst veel weerstand te zijn. Daarom heeft de PvdA meteen een vervolgactie gepland. Op woensdagavond 5 juni kunnen bewoners met vragen en opmerkingen over dakopbouw in de Notenbuurt, onderdeel van het bestemmingsplan Rosenburg, spreken met raadsleden Gerard Verspuij en Jos de Jong (woordvoerder Dakopbouwen). Na deze bijeenkomst zal de PvdA ook de voortgang melden in de aanpak van de andere genoemde onderwerpen.

Wie:
Alle bewoners met vragen of opmerkingen over dakopbouwen binnen het bestemmingsplan Rosenburg
Waar: HWW Verpleeghuis Houtwijk, Architect Duikerstraat 19
Wanneer: 5 juni 2013 van 20.00 tot 21.30 uur

U wordt ontvangen door raadsleden Gerard Verspuij en Jos de Jong en andere actieve PvdA-leden.

We zien u graag 5 juni in Houtwijk!