Door op 26 augustus 2017

Doe mee

Dit is hét moment om actief te worden binnen de haagse PvdA, met de gemeenteraadsverkiezingen voor de deur. Op dit moment worden er meerdere teams gevormd om te zorgen dat we een goede en toffe campagne gaan draaien met de vereniging. Wil jij ook je steentje bijdragen aan de campagne en aan de vereniging? Word dan nu lid van zo’n team.

Team leden

De zomervakantie is alweer bijna voorbij en in september gaan we weer van start met nieuwe boeiende en gezellige activiteiten! En met het nieuwste vrijwilligersteam van onze Haagse afdeling: Team Leden. De naam zegt het al, een team dat zich (op vrijwillige basis) richt op verschillende werkzaamheden rondom ledenmanagement. Samen met afdelingsbestuursleden Mikal en Andrea zal dit team verschillende taken m.b.t. ledenmanagement uitvoeren. Bijvoorbeeld het bedenken van effectieve ledenwerfacties, contact onderhouden met leden die we weinig zien of spreken, het telefonisch welkom heten van nieuwe leden en de wijkteams helpen versterken. Kortom, een veelzijdig team wat een uniek kijkje achter de schermen van ons bestuur krijgt!

Wil jij onderdeel uitmaken van dit team? Of wil je meer informatie? Stuur dan voor 11 september 2017 een e-mail met daarin jouw beknopte motivatie naar [email protected] en we nemen z.s.m. contact met je op.

Team online

Online campagnevoeren wordt steeds belangrijker. Via online platforms worden heel veel Hagenaars bereikt. De online campagne is minstens even cruciaal als de fysieke campagne. Daarom wordt er een team Online gevormd. Samen met bestuurslid Richard wordt de strategie vertaald naar de online platforms (Facebook, Instagram, website etc.). Het team Online gaat zich dus bezighouden met het creëren van content en het bijhouden van de social media. Goede teksten, mooie foto’s en toffe filmpjes zijn hierbij cruciaal. Dus weet jij veel van social media? Kan jij banners ontwerpen, kan je filmpjes editen of hou je van vloggen? Meld je dan nu aan voor team Online.

Aanmelden of meer informatie kan bij Richard Heijnen: 06-24217582 / [email protected]

Werkgroepen, wijkteams en commissies

Je kan je op veel manieren inzetten voor de afdeling. Er zijn werkgroepen die inhoudelijke thema’s uitdiepen, wijkteams die de verbinding leggen tussen de PvdA en hun wijk en commissie die het bestuur ondersteunen in haar taken. Ook is er een ombudsteam voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken in de omgang met bureaucratie.

Bijvoorbeeld de werkgroep Ouderenbeleid is dringend op zoek naar nieuwe leden. De werkgroep Ouderenbeleid is al jarenlang actief in onze afdeling. Zij brengt van tijd tot tijd advies uit aan het afdelingsbestuur en de Gemeenteraadsfractie over zaken die vooral, maar niet uitsluitend, oudere mensen in de samenleving betreffen. Ook PvdA-leden die jonger zijn, maar die zich betrokken voelen bij het welzijn van ouderen (in brede zin), zijn van harte welkom! De vergadering is altijd op de eerste donderdag van de maand, vanaf 14 tot ongeveer 16 uur, op ons partijkantoor, Stationsweg 10 B.

Als je belangstelling hebt, dan graag contact opnemen met devoorzitter, Heleen van Luijn, tel. 06 2041 7693 (e-mail: [email protected]) of met de secretaris Lex Hegt, tel. 070 2130 465 (e-mail: [email protected]).

Voor verdere vragen neem contact op met Kai Yin Or (06 – 4244 1831) of Mikal Tseggai (06 – 8147 8834)