Eindejaarsactie

21 december 2017

Graag luiden we 2018 op hartverwarmende wijze in. Tenslotte wordt het een mooie campagne naar 21 maart. Daarom doen we de actie:

Geef iemand een mooie boodschap mee voor 2018!

Omdat we vinden dat niets mooier is dan mooie woorden van vrienden, familie of kennissen, willen we daar graag bij helpen. Daarom stellen we iedereen in de gelegenheid om iemand in het zonnetje te zetten. De opbrengst gaat naar de campagnekas!

Hoe werkt het?

Geef via [email protected] door welk product (zie hieronder) je wilt aanschaffen. Je kunt als bijlage de boodschap bijvoegen die erbij bezorgd moet worden. Als je wilt dat deze ongelezen blijft, kun je hem ook in een gesloten envelop sturen naar Partijkantoor PvdA Den Haag, Stationsweg 10b, 2515 BN Den Haag. Het Team Acties haalt ze daar dan op.

We vragen een minimum-bijdrage per product. Meer mag altijd. De opbrengst gaat naar de campagnekas. Het geld kun je overmaken op de rekening van de PvdA Den Haag, NL05RABO0382212169 ovv Eindejaarsactie

1) Een nieuwjaarskaart (5 euro, je mag zelf de kaart opsturen naar het partijkantoor, anders schrijven we de boodschap over op een kaart)

2) 5 Oliebollen (7.50)

3) De Haagse chocoladeballen (15 euro) > http://www.formatieschipper.nl/nederlandse-bal-collectie/de-haagse-bal/

Voeg in de mail ook het adres en de naam van de ontvanger toe.

Team Acties bezorgd de nieuwjaarswensen op zaterdag 30 december en zondag 31 december!

Het zou super zijn als we 50 nieuwjaarswensen halen, dus doe allen mee! Het mogen ook mensen zijn waarvan je denkt dat ze een steuntje verdienen, of die je in het zonnetje wilt zetten. Of natuurlijk gewoon partijgenoten.