Haagse vrouwendag: drankjes en donaties!

8 februari 2023
Op 8 maart is het internationale vrouwendag. Een dag die in het teken staat van strijdbaarheid en solidariteit met vrouwen. Helaas is deze dag nog steeds hard nodig, en ook wij willen ons steentje bijdragen om Haagse vrouwen een steuntje in de rug te bieden.

Daarom organiseren de PvdA en GroenLinks een inleverborrel aankomende vrijdag 10 februari 2023 van 16:30 tot 18:30 op het partijkantoor van de Haagse PvdA (Stationsweg 10b, 2515 BN Den Haag). Kom een drankje drinken en help ondertussen Haagse vrouwen door een donatie te doen. Wij leveren deze donaties dan weer af bij de Kessler Stichting, die de spullen zullen verdelen onder de dak- en thuisloze vrouwen van Den Haag.

Er is behoefte aan de volgende spullen:

• Ongebruikte verzorgingsproducten zoals shampoo, conditioner, douchegel, dag- en nachtcrème, make-up, watjes, nagellakremover of haarspulletjes.

• Ongebruikte, kleine verzorgingsspulletjes zoals verpakte zeepjes of proefmonstertjes en make-upspulletjes of accessoires.

Heb jij thuis nog wat liggen wat je kwijt kan? Dan zien we je graag aanstaande vrijdag! Mocht je wat geld over hebben maar geen tijd om spullen te kopen, dan is dat geen probleem. Klik hier en maak een donatie, deze maken wij dan weer over naar die Kessler Stichting.