Inzamelactie voor Sintvoorieder1

18 november 2019

Ieder kind moet zeker zijn van een gezellig Sinterklaasfeest en een leuk cadeautje. Daarom doet de PvdA Den Haag ook dit jaar weer mee aan de actie Sintvoorieder1 van Den Haag FM! Want de Sint is dan wel weer in Den Haag aangekomen, hij gaat helaas niet langs alle gezinnen met een cadeautje. Stichting Sintvoorieder1 wil kinderen die opgroeien in zowel zichtbare als verborgen armoede een Sinterklaascadeau geven.

En dat ondersteunen wij natuurlijk van harte en daarom gaan wij deze week ook (her)bruikbaar speelgoed inzamelen. Doe mee! Struin je kelder of zolder af en breng speelgoed langs, zodat de kinderen in onze stad waarvoor Sinterklaas vieren niet vanzelfsprekend is, toch kunnen rekenen op een leuk cadeau.

Je kan bijdragen door deze week nieuw of zo goed als nieuw speelgoed te brengen:

• Deze week maandag tot en met donderdag tijdens kantooruren op de fractiekamer van de PvdA in het gemeentehuis (Spui 70, Kamer A.03.28).
  • Op het Partijkantoor (Stationsweg 10b): maandag 10:00 tot 12:30, dinsdagavond van 18:00 tot 21:00 en woensdag 10:00 tot 14:00 en vrijdag 10:00 tot 12:30.
  • Een financiële bijdrage leveren kan ook via deze Tikkie: https://tikkie.me/pay/cq7v94icj8ldddes55t5 of via bankrekeningnummer NL05rabo0382212169 o.v.v. Sint voor Ieder 1 actie

Aan het eind van de week brengt de fractie het langs bij Sintvoorieder1! Voor vragen of meer informatie, stuur een mailtje naar [email protected] of [email protected]

Meer informatie over Sintvoorieder1 vind je hier: https://www.sintvoorieder1.nl/