Laat ouderen veilig thuis oud worden

22 november 2017

Vanochtend was ik op Omroep West te horen bij Muijs in de Morgen over het nieuws dat steeds meer ouderen overlijden aan de gevolgen van een val thuis. Het is onze taak als gemeenten om ervoor te zorgen dat onze thuis wonende ouderen veilig wonen en goede zorg krijgen. Daarom heb ik aan het College gevraagd om uit te zoeken hoe groot dit probleem in Den Haag is en hoe we hier in de toekomst mee om gaan. Luister hieronder naar mijn gesprek.

Over veilig wonen voor ouderen bij Muijs in de Morgen

Vanochtend was ik op ? Omroep West te horen bij Muijs in de Morgen over het nieuws dat steeds meer ouderen overlijden aan de gevolgen van een val thuis. Het is onze taak als gemeenten om ervoor te zorgen dat onze thuis wonende ouderen veilig wonen en goede zorg krijgen. Daarom heb ik aan het College gevraagd om uit te zoeken hoe groot dit probleem in Den Haag is en hoe we hier in de toekomst mee om gaan. Luister hieronder naar mijn gesprek met Bas Muijs ⬇️

Geplaatst door Martijn Balster op woensdag 22 november 2017

Ontvang het laatste nieuws van de PvdA Den Haag rechtstreeks in je mail!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.