Door Lobke Zandstra op 24 augustus 2016

Station Leidschenveen moet snel weer bereikbaar zijn mensen voor mensen ‘slecht ter voet’

De PvdA hoort en leest met regelmaat berichten over het buiten dienst zijn van de lift op het RandstadRail-Station Leidschenveen. Omdat er bij station Leidschenveen geen hellingbaan is (of iets van gelijke strekking) levert dit moeilijke situaties op voor mensen die slecht ter been zijn of met een kinderwagen reizen. Voor mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel is het zelfs onmogelijk op het station te komen. Het is belangrijk dat ons openbaar vervoer voor alle Hagenaars toegankelijk is. We hebben hier nu schriftelijke vragen aan het college gesteld, waarin we de gemeente oproepen dat er nu echt een oplossing komt.

Lees de vragen hier

Lobke Zandstra

Lobke is Raadslid en kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Ze heeft een lange staat van dienst in de Haagse politiek, hoewel ze pas 38 jaar is. Haar contacten met andere partijen en haar politieke instinct zijn ongeëvenaard. Daarmee voegt ze veel aanzien toe aan de PvdA-fractie. Lobke wil zich de komende periode nadrukkelijk

Meer over Lobke Zandstra