Door Martijn Balster op 9 mei 2014

PvdA blij met steun burgemeester Van Aartsen voor ruimer kinderpardon

Via omroepwest liet burgemeester Van Aartsen weten dat hij het eens is met de oproep van zo’n 90 collega-burgemeesters om het kinderpardon te verruimen. De PvdA is blij met de steun van burgemeester Van Aartsen voor een ruimer kinderpardon.

PvdA-raadslid Martijn Balster: “Ik ga ervanuit dat burgemeester Van Aartsen er alles aan doet om inzichtelijk te maken voor welke kinderen in Den Haag dit zou moeten gelden. Gezamelijk kunnen we dan staatssecretaris Teeven overtuigen ruimhartig te kijken naar de aanvragen van deze kinderen.”

Martijn Balster

Martijn Balster is de fractievoorzitter van de Haagse PvdA en lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. “Is onze mooie stad van ons allemaal? Daarover gaan de verkiezingen van 21 maart. Ik wil me er als lijsttrekker van de Haagse PvdA hard voor maken dat iedereen zich thuis voelt in onze mooie stad. Daarom

Meer over Martijn Balster