Door op 10 december 2015

Steun de Voedselbank!

Ook dit jaar zet Omroep West zich een week lang keihard in voor de Voedselbanken in onze regio. Vanaf 11 december kun je ook je steentje bijdragen door houdbare producten in te leveren bij één van de verzamelpunten, waaronder alle Hoogvliet supermarkten. Help samen met ons mee!

Er is vooral vraag naar houdbaar eten, dus bijvoorbeeld koffie, thee, soep en groente uit blik, houdbaar broodbeleg, koek en ander lekkers of houdbare melk en frisdrank

De PvdA draagt deze actie een warm hart toe. Helaas zijn nog te veel Hagenaars afhankelijk van de pakketten die de Voedselbank uitdeelt. Door deze actie hopen de Voedselbanken ieder huishouden van een extra nieuwjaarspakket te kunnen voorzien.

Behalve dat we zelf een bijdrage zullen doen, helpen we op de laatste dag van de actie, 18 december, met het inpakken van de voedselpakketten. Wil je weten hoe je ook kunt helpen? Op www.omroepwest.nl/voedselbank vind je meer informatie over inzamelpunten en een uitgebreider boodschappenlijstje.

Iedereen moet de kansen krijgen mee te kunnen doen in deze stad. Ook mensen zonder baan en met minder te besteden, verdienen alle kansen als ieder ander. Daarom helpen we daarbij. Dat is solidariteit.Wij werken samen met jou en je buurman, aan een stad waarin iedereen zichzelf kan zijn. We werken samen aan een eerlijk Den Haag. Samen aan #1DenHaag