Werkgroepvoorzitter en -leden gezocht!

7 december 2017

Ben jij geïnteresseerd in de inhoudelijke thema’s waar PvdA zich mee bezig houdt? Vind je het leuk om de lokale, politieke actualiteiten te volgen en mee te praten? Is het organiseren van inhoudelijke activiteiten echt je ding? Sluit je dan nu aan bij een werkgroep!

Bij PvdA Den Haag zijn werkgroepen per thema ingericht. Ze komen (afzonderlijk van elkaar) ongeveer 1x per maand samen en actualiteiten, die lokaal of landelijk spelen, worden besproken. Naast het bespreken van de actualiteiten worden er ook acties bedacht en georganiseerd (denk aan bijeenkomsten met buurten, bezoeken aan instellingen, etc.). Dit gebeurt in goed samenspraak met de raadslid die het thema in portefeuille heeft.

Klinkt het bovenstaande je leuk? Meld je dan nu aan bij een werkgroep bij Kai-Yin Or ([email protected]). Voor o.a. werkgroepen Onderwijs en #1DenHaag zijn we nog op zoek naar werkgroepvoorzitter en -leden.

Voor deelname aan werkgroepen wordt ongeveer 4 uur per maand van je gevraagd, de functie werkgroepvoorzitter beslaat 8-12 uur per maand