Raadsleden

Martijn Balster

Wethouder Volkshuisvesting, Welzijn en Zuidwest

Wonen | Nationaal Programma Zuidwest | Stedelijke ontwikkeling Escamp en Segbroek | Grondbedrijf | Welzijn | Arbeidsmigranten | Huisvesting Statushouders en Zorgdeelgroepen | Stadsdeel Escamp
Mikal Tseggai

Raadslid (tijdelijk met ziekteverlof)

Ruimtelijke ordening en Stadsontwikkeling | Wonen | Wijkaanpak en Integratie | Onderwijs, Taal & Bibliotheken | Cultuur | Centrum
Janneke Holman

Fractievoorzitter

Armoede & Werk | Jeugd, Wmo, Welzijn, Maatschappelijke opvang, Toegankelijkheid | Duurzaamheid & Milieu | Buitenruimte: groen en spelen | Emancipatie | Cultuur | Stadsdeel Segbroek, Scheveningen en Leidschenveen-Ypenburg
Mairan Sewtahal

Raadslid

Veiligheid | Economie & ondernemerschap |Mobiliteit | Financiƫn | Gemeentelijke organisatie & dienstverlening | Internationale zaken | Stadsdeel Escamp en Transvaal
Samir Ahraui

Raadslid en vicefractievoorzitter (tijdelijk)

Ruimtelijke ordening, stadsontwikkeling en wonen | Onderwijs, taal en bibliotheken | Anti-discriminatie & Inclusie | Integratie | Vluchtelingen | Sport | Wijkaanpak, prioritaire gebieden & ZuidWest | Participatie | Buitenruimte: afval, civieltechnische kunstwerken, openbare ruimte | Stadsdeel Centrum & Laak
Charlotte Cammelbeeck

Fractievertegenwoordiger

Stadsontwikkeling en wonen | Verduurzaming bebouwde omgeving | Stadsdeel: Loosduinen en Scheveningen
Ab Waasdorp

Fractievertegenwoordiger

Ouderenbeleid | Zorg en ondersteuning | Cultuur | Scheveningen.