Raadsleden

Mairan Sewtahal

Fractievertegenwoordiger

Veiligheid | Economie & ondernemerschap | Evenementen & horeca) | Internationale zaken | Stadsdeel Leidschenveen-Ypenburg & Wateringseveld
Charlotte Cammelbeeck

Fractievertegenwoordiger

Stadsontwikkeling en wonen | Verduurzaming bebouwde omgeving | Stadsdeel: Loosduinen en Scheveningen
Martijn Balster

Wethouder en fractievoorzitter

Wonen (woonbeleid, woonruimteverdeling, erfpachtbeleid, welstandsbeleid, vergunningen en handhaving bouwen en wonen, verbetering particuliere woningen, leegstandsaanpak, Haagse Pandbrigade, Grondbedrijf) | Gebiedsontwikkeling Zuidwest | Ruimtelijke ontwikkeling stadsdelen Escamp en Loosduinen | Wijken en Stadsdelen (inclusief Wijkaanpak) | Participatie | Bewonersorganisaties | Welzijn | Stadsdeelwethouder Escamp
Mikal Tseggai

Vicefractievoorzitter

Ruimtelijke ordening en Stadsontwikkeling | Wonen | Wijkaanpak en Integratie | Onderwijs, Taal & Bibliotheken | Cultuur | Centrum
Janneke Holman

Raadslid

Jeugd & Wmo | Zorg en Welzijn | Armoedebestrijding en Schuldhulpverlening | Buitenruimte | Maatschappelijke opvang | Duurzaamheid & Milieu | Segbroek
Samir Ahraui

Fractievertegenwoordiger

Wijkaanpak | Voortgezet onderwijs & MBO | Buitenruimte | Mobiliteit | Sport | Financiƫn | Laak & Centrum