Dagbesteding

We zijn er trots op dat we de eigen bijdrage voor dagbesteding en begeleiding hebben afgeschaft. Toch is de zorg waar de gemeente verantwoordelijk voor is nog niet altijd goed geregeld.

Investeren in betere professionele dagbesteding

We investeren in betere en professioneel geleide dagbesteding, waardoor ook vrijwilligers goed hun werk kunnen doen. Daarnaast investeren we in betere begeleiding voor onder andere demente ouderen. We gaan voor uitbreiding van aantal laagdrempelige ontmoetingscentra met dagopvang gecombineerd met ondersteuning van mantelzorgers.

Martijn Balster

Martijn Balster is de fractievoorzitter van de Haagse PvdA en lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. “Is onze mooie stad van ons allemaal? Daarover gaan de verkiezingen van 21 maart. Ik wil me er als lijsttrekker van de Haagse PvdA hard voor maken dat iedereen zich thuis voelt in onze mooie stad. Daarom

Meer over Martijn Balster
Goede zorg voor iedereen

Als je zorg en ondersteuning nodig hebt, dan wil je dat het gewoon goed en snel geregeld is. Zorg dichtbij, met vertrouwde gezichten in de wijk. Daarom zetten we het mes in de marktwerking in de zorg en pakken we de enorme gezondheidsverschillen tussen Haagse wijken aan.