Verzin een naam voor het Central Innovation District!

‘Het Central Innovation District? Waar heb je het over!’ Dat is waarschijnlijk de reactie van veel bewoners van Den Haag bij het horen van de naam Central Innovation District (CID). Een naam die velen geen eens zullen kennen. Maar uit een snelle zoektocht op Google blijkt dat het CID het ‘economische hart’ van de stad is, waar bijna 80.000 mensen werken en 45.000 mensen wonen, gelegen rondom en tussen de drie stations. Een enorm belangrijke wijk voor de ontwikkeling van onze stad dus!

Maar wat een verschrikkelijke naam, het Central Innovation District. Daar moet toch iets beters voor worden verzonnen? En als iemand dat kan, dan zijn het wel de Hagenaren zelf. Want onze stad kent nogal wat mooie en originele namen.  Wat dacht je van het Strijkijzer? De Haagse Tieten? Of het IJspaleis?  Niet meer weg te denken uit Den Haag. Hoe mooi zou het zijn als ook het Central Innovation District een naam zou krijgen die past in deze mooie Haagse traditie en die uitstraalt dat het een wijk is voor echt iedereen.

Daarom zijn we opzoek naar een betere naam voor het Central Innovation District en daarbij kunnen we de hulp van de Hagenaren goed gebruiken! Wij hebben namelijk al een aantal mooie suggesties, maar het kan nog veel origineler, Haagser en beter. Vul hieronder het formulier in en laat weten hoe het Central Innovation District volgens jou moet heten. Wij verzamelen de inzendingen en gaan ermee aan de slag.

Hoe zou het Central Innovation District moeten heten?

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.