Één Den Haag

#1DenHaag

Den Haag is zonder de twijfel de mooiste stad van het land. Elke dag vinden wij in de stad de inspiratie om samen te werken aan verbeteringen. Verbeteringen in de zorg voor mensen. Het krijgen van een fatsoenlijke baan. Het verbeteren van de kwaliteit van huizen en aan schone, hele en veilige wijken. Dat is waar de PvdA elke dag aan werkt.

De inwoners van Den Haag zijn de ware krachten van onze stad. Zonder alle wijkorganisaties, welzijnsinstellingen, ondernemers en vrijwilligers en mantelzorgers geen ‘Oh, oh Den Haag, mooie stad achter de duinen’.

Iedereen moet de kansen krijgen mee te kunnen doen in deze stad. Wij werken samen met jou en je buurman, aan een stad waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een stad waarin de verschillen tussen de ene en de andere wijk niet te groot zijn. Iedereen moet in deze stad even veel kansen en mogelijkheden hebben. We werken samen aan een eerlijk Den Haag. Samen aan #1DenHaag