Kandidaat-raadslid | 27

Bechir Louhichi

Bechir is afgestudeerd in het internationaal recht en zelfstandig ondernemer in de detailhandel. Hij weet met zijn gedrevenheid en enthousiasme mensen eenvoudig aan zich te binden. Bechir is zeer gemotiveerd om de sociale en economische ongelijkheid in de stad aan te pakken. Met zijn energie is hij de perfecte kandidaat om deze mooie lijst te ondersteunen.

“Nu het economisch beter gaat, moet alles op alles gezet worden om ervoor te zorgen dat iedereen hiervan profiteert. Dat betekent: echte banen, echte banen en nog eens echte banen. Mensen zonder opleiding en met een vakopleiding profiteren nog te weinig. Dat moet anders. Daarom investeren we in publieke banen: in de zorg, het onderwijs en de woningbouw.

Daarnaast gaan we bouwen! De stad groeit en er moet ruimte blijven voor iedereen. We investeren 1 miljard in voldoende woningen voor mensen met een lager of middeninkomen. En als er gebouwd wordt, zorgen we ervoor dat er ook altijd genoeg sociale huurwoningen gebouwd worden.

Samen werken we aan een sterk en sociaal Den Haag waar iedereen zich thuis voelt. Doe je mee?”