Kandidaat-raadslid | 3

Bülent Aydin

Bülent is vice-fractievoorzitter en kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Hij is projectleider bij de politie eenheid Den Haag. Hij heeft zich in zijn eerste raadsperiode bewezen als een progressief en effectief raadslid. Hij is loyaal aan de partij en het team. Bülent heeft -met dank aan zijn netwerkkwaliteiten- veel voor elkaar gekregen. Hij valt op met zijn strijd voor een sterkere publieke sector. Bülent heeft de kracht om op iedere portefeuille te excelleren. Een topkandidaat.

“Den Haag is een prachtige stad, een stad waar ik trots op ben. Om die stad voor iedereen mooier te maken, hebben we als PvdA de afgelopen jaren in Den Haag veel voor elkaar gekregen: 10.000 nieuwe banen voor Hagenaars, meer taallessen, goede zorg voor iedereen en dat ieder kind schoolspullen heeft en kan sporten.

Er is nog veel te doen om onze stad nog mooier te maken. Een stad waar het niet uitmaakt waar je wieg heeft gestaan, wat je achternaam is en op wie je verliefd bent om een baan te krijgen of een kroeg binnen te komen. Ieder kind verdient immers de beste school en een stageplek. En iedere inwoner een baan en een betaalbaar huis. Dat zijn zaken waar ik voor strijd.

Zo is het een stad voor iedereen. Voor die stad sta ik.”