Bestuurslid

Joost Nuijten

Permanente campagne

“Binnen het afdelingsbestuur ben ik verantwoordelijk voor permanente campagne. Als partij zijn wij constant in gesprek met de mensen in onze stad. Dat doen we binnen, maar ook buiten campagnetijd. Goed luisteren, mensen vertellen hoe wij denken dat het beter zou kunnen, en laten zien dat we ons daarvoor inzetten met een vrolijke enthousiaste club mensen. Die club is de ruggengraat van onze afdeling.  Alleen samen met de inzet van onze actieve leden kunnen we deze stad beter maken voor iedereen. Terwijl we dat doen is het ook belangrijk dat we het goed hebben onderling. Er wordt (gelukkig!) veel gelachen.

Onze doelen blijven wel altijd serieus. De PvdA is voor mij de partij die gaat voor gelijke kansen voor iedereen. Niet alleen op papier, maar ook in de praktijk. Samen één samenleving vormen, waarin iedereen zichzelf kan zijn en we elkaar proberen te begrijpen. Tolerant, vrij, maar waar we ook verantwoordelijkheid voelen voor elkaar en toekomst bieden voor iedereen. Niemand mag achterblijven, iedereen heeft een plek en iets bij te dragen. We hebben iedereen ook nodig om de uitdagingen van de toekomst aan te kunnen. Die uitdagingen gaan wij als PvdA aan, mét iedereen en vóór iedereen. Daar ben ik trots op!”