Raadslid | Kandidaat-raadslid | 6

Lobke Zandstra

Deconcentratie, bewonersorganisaties, stadsdeelplannen en Haaglanden | Gemeentelijke organisatie, ICT, burgerzaken en monumenten | Duurzaamheid, energie en klimaat | Natuur en dierenwelzijn | Fiets en voetgangers | Openbaar vervoer | Stadsdelen Leidschenveen, Ypenburg en Wateringse Veld

Lobke is Raadslid en kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Ze heeft een lange staat van dienst in de Haagse politiek, hoewel ze pas 38 jaar is. Haar contacten met andere partijen en haar politieke instinct zijn ongeëvenaard. Daarmee voegt ze veel aanzien toe aan de PvdA-fractie. Lobke wil zich de komende periode nadrukkelijk inzetten voor actieve kennisoverdracht aan nieuwe politieke talenten. Vanwege haar grote enthousiasme om er nog vier jaar vol voor te gaan, hebben wij haar hoog op de lijst geplaatst.

“Actief, aanspreekbaar en dicht bij bewoners. Het is een eer om in alle haarvaten van onze stad bezig te zijn. Ik ga vaak op werkbezoek en spreek veel met stadsgenoten. Open en toegankelijk, daar sta ik voor! De stad Den Haag beweegt, leeft en is nooit af. Als PvdA maken we daarin het verschil. De komende periode zullen we ingewikkelde keuzes moeten maken. De PvdA blijft investeren in werk voor iedereen, toegankelijke gezondheidszorg in de buurt en goed onderwijs. Graag ga ik de uitdaging aan en werk ik opnieuw vier jaar mee aan een nog mooier, socialer, duurzamer en aantrekkelijker Den Haag voor iedereen.”