Paulien van der Hoeven

“Centraal thema als lid van het bestuur van de PvdA is voor mij verbinding.

Verbinding is de reden waarom ik lid ben geworden van de PvdA. De partij die staat voor solidariteit, en die bruggen wilt slaan tussen mensen met verschillende achtergronden. De PvdA is de volkspartij die midden in de samenleving staat.

PvdA Den Haag is een afdeling om trots op te zijn. Wethouder Rabin Baldewsingh en onze raadsleden werken met succes op thema’s die het hart raken van waar onze partij voor staat: werkgelegenheid, sociale woningbouw, goede zorg dichtbij, het bestrijden van armoede, het tegengaan van discriminatie op de arbeidsmarkt. Wij werken dus aan één sociaal Den Haag, waarin er kansen zijn voor iedereen!

Er is binnen onze afdeling veel energie en kwaliteit en we willen als bestuur die krachten zo optimaal mogelijk benutten. De kennis, kunde en inzet van leden maakt onze namelijk vereniging sterk. De ideeën van leden weerklinken in werkgroepen, wijkteams en debatten tijdens het café Rood. Ze vormen een rijke voedingsbodem voor de activiteiten van de PvdA politici in onze eigen gemeente en ook op provinciaal en landelijk niveau. Daarnaast zijn we altijd blij met nieuwe leden.

Wil jij meewerken aan een solidair en veerkrachtig Den Haag? Of heb je vragen, opmerkingen of goede ideeën over onze stad en onze partij? Neem dan contact met me op, want ik hoor het graag.”