Campagne-aftrap en nieuwjaarsborrel

13 januari 2018, van 13:30 tot 19:00

Op zaterdag 13 januari trappen we samen onze Haagse campagne af en luiden we het nieuwe jaar in! Met leden, vrijwilligers, kandidaat-raadsleden en het bestuur maken we daar een feestje van! Lijsttrekker Martijn Balster is er de hele dag bij. Voer daarnaast campagne met Jetta Klijnsma, Kati Piri en Angelien Eijsink, en drink een borrel met Kirsten van der Hul en Pierre Heijnen.

Onze campagne slogan is “Voor Iedereen!”. En we hebben daarbij iedereen deze campagne ook echt hard nodig. Jong en oud. Al jaren actief in een wijkteam of werkgroep, of pas net aangemeld. Zonder jou is er geen Haagse PvdA campagne. Blijf dus na de oliebollen niet op de bank zitten en doe met ons mee. Dat is nog eens een idealistisch voornemen voor 2018, en nog gezellig ook ;)! Al heb je maar een paar uurtjes in de maand, alles helpt.

Programma:

12:00 – 13:30 uur: lunch voor nieuwe vrijwilligers op Partijkantoor (Stationsweg 10b): Aanmelden gewenst: [email protected].
13:30 – 17:00 uur: verzamelen op Partijkantoor en met rode dubbeldekker naar Escamp
17:00 – 19:00 uur: Nieuwjaarsborrel in de Pakschuit (Dunne Bierkade 21)

Voorafgaand lunch voor nieuwe vrijwilligers

Een campagne biedt bovendien de kans allerlei leuke nieuwe mensen en Haagse plekken te ontdekken. Was je nog nooit eerder actief? Om 12u00 organiseren de vrijwilligers van ons Team Leden een “nieuwe vrijwilligers lunch” op het partijkantoor (stationsweg 10b). Die is speciaal voor jou om alvast wat mensen te ontmoeten.  Geef je op met een mailtje aan Andrea Bartman ( [email protected] )

De Campagne Aftrap zelf start (stipt) om 13u30 op het partijkantoor.

Dat doen we met een korte uitleg over hoe we de klus de komende maanden met jou willen gaan klaren. Ook vertellen we je dan iets over het stadsdeel Escamp. Daarna gaan we daar meteen heen om met bewoners in gesprek te gaan over waar wij als Haagse PvdA voor staan én over wat zij willen voor hun wijk. We gaan dus meteen aan de slag!

Er is een rode dubbeldekker om ons te vervoeren, maar neem je fiets of ov-chipkaart mee! Is fietsen of openbaar vervoer een probleem? Laat het ons even weten, samen lossen we het op.

Bij terugkomst start onze Nieuwjaarsborrel rond 17u00 in café de Pakschuit (Dunne Bierkade 21).

Met onze lijsttrekker Martijn  heffen we het glas op een enorm spannend nieuw jaar, een bruisende en gezellige campagne en een mooie uitslag bij de verkiezingen op 21 maart!

Geef je voor de aftrap met nieuwjaarsborrel even op bij campagne coördinator Maddalena ( [email protected] ). Dan weten wij als vrijwilligers met hoeveel mensen we ongeveer rekening kunnen houden. Als je niet kunt, maar wel graag actief wil zijn tijdens de campagne, kun je haar natuurlijk ook mailen.

Alvast fijne feestdagen! We zien je op de 13e voor een gloednieuw jaar en de start van een geweldige Campagne! We hebben er zin in!

Maddalena en Joost (campagnecoördinatoren), en Team Leden