Wijkteams

Onze partij is een aantal wijkteams rijk. Ze zijn bedoeld om de PvdA ook in de wijken zichtbaar te maken en de fractie van informatie te voorzien, informatie die anders niet altijd op het stadhuis terecht komt. Wijkteams zijn dus ook oren en ogen van onze fractie!

Het mooie is natuurlijk dat ieder Haags lid in één van al die wijken woont. Dus als je politieke belangstelling zich ook uitstrekt tot je eigen woonomgeving, wat let je dan om je bij een bestaand wijkteam aan te sluiten? Want er komt natuurlijk ook een interessante tijd aan met de Tweede Kamerverkiezingen. Wat in jouw wijk gebeurt is daarbij ook van belang!

Wat te doen als er in jouw wijk nog geen team actief is? Zelf je schouders er onder zetten; je krijgt dan van ons alle hulp die je nodig hebt.
Ben je geïnteresseerd? Zoek dan contact met Ab Waasdorp (coördinator wijkteams) via ja.waasdorp@ziggo.nl of 06 502 907 93. Of neem contact op met één van de wijkteamtrekkers.

Wijkteams: