Doe mee

Onze enthousiaste vrijwilligers en kandidaat-raadsleden zijn wekelijks bijna overal in Den Haag te vinden, om met onze stadsgenoten te praten over hoe we de stad nog mooier maken voor íedereen die er woont. Wil jij ook aansluiten? Dat kan, zelfs als je niet meer dan 10 minuutjes per week vrij kan maken. Iedereen is welkom!

En wat kan je dan precies doen als je per week….

10 minuutjes kunt mee doen

Online het gesprek voeren door bijvoorbeeld te reageren op online nieuws of een keer een online bericht van de Haagse PvdA te delen op jouw eigen sociale mediakanalen.

1 uur kunt mee doen

Kom langs op ons gezellige partijkantoor waar je bijvoorbeeld kunt helpen bij het inpakken en klaarzetten van materiaal voor de campagne.

2 uur kunt mee doen

Sluit je aan bij Team Leden en bel elke week met veel verschillende partijgenoten over uiteenlopende onderwerpen. Of ga mee de wijk in om onze stadsgenoten te spreken over hun woonplek.

4 uur kunt mee doen

Maak deel uit van een speciaal campagneteam! Bijvoorbeeld ons toffe Team Acties, waar je samen met partijgenoten toffe campagneacties opzet.

Weet je nog niet zeker hoeveel tijd je hebt of wisselt dat per week? Laat gerust hieronder je gegevens achter om te kijken wat er voor jou allemaal nog meer mogelijk is!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.