Doe mee!

Wij willen de stad nog mooier maken voor íedereen die er woont. Daar helpen al onze enthousiaste vrijwilligers en (kandidaat-)raadsleden bij mee. De ene praat met buurtbewoners, de andere laat zich op Instagram zien en de ander ontwerpt een mooie poster. Wil jij ook aansluiten? Dat kan, zelfs als je niet meer dan 10 minuutjes per week vrij kan maken. Iedereen is welkom!

Wat kun je doen als je per week….

10 minuutjes hebt?

Online het gesprek voeren door bijvoorbeeld te reageren op online nieuws of een keer een online bericht van de Haagse PvdA te delen op jouw eigen sociale mediakanalen.

1 uur hebt?

Kom langs op ons gezellige partijkantoor waar je bijvoorbeeld kunt helpen bij het inpakken en klaarzetten van materiaal voor de campagne.

2 uur hebt?

Sluit je aan bij Team Leden en bel elke week met veel verschillende partijgenoten over uiteenlopende onderwerpen. Of ga mee de wijk in om onze stadsgenoten te spreken over hun woonplek.

4 uur hebt?

Maak deel uit van een speciaal campagneteam! Bijvoorbeeld ons toffe Team Acties, waar je samen met partijgenoten toffe campagneacties opzet.

Weet je nog niet zeker hoeveel tijd je hebt of wisselt dat per week? Dan gaan we kijken wat er voor jou allemaal nog meer mogelijk is!

Stuur voor meer informatie een mailtje naar: bestuurpvdadenhaag@gmail.com!

Geen tijd hebt maar wel financieel kunt bijdragen?

Geen tijd maar wel een rood hart en een zakcentje over? Help ons posters te drukken en advertenties in te kopen met een financiële bijdrage.