Help mee om Sinterklaas voor ieder Haags kind leuk te maken!

10 november 2022
Help jij om te zorgen dat alle kinderen in Den Haag een fijne Sinterklaas kunnen vieren?
De Sint is weer in het land. Een vrolijke periode waarin veel Haagse kinderen cadeaus krijgen. In sommige gezinnen is dit niet vanzelfsprekend, daar hebben ouders te weinig geld om cadeaus te kopen. En daarom zamelen wij, samen met GroenLinks Den Haag, voor Stichting Sintvoorieder1 cadeaus in voor deze kinderen. Zo kan elk kind genieten van een fijne Sinterklaas!
Doe jij met ons mee?
* We zijn op zoek naar boeken en speelgoed, vooral voor kinderen tussen de 8 en 13 jaar. Uiteraard mag je ook cadeaus inleveren voor jongere kinderen.
* Tweedehands cadeaus zijn welkom, maar zorg wel dat het cadeau compleet, heel en schoon is. Het is belangrijk dat er geen gebruikssporen op het speelgoed zitten en dat het cadeau nog in de originele verpakking zit.
* De cadeaus hoeven niet te worden ingepakt.
* Je kunt je cadeaus afgeven bij het pand van PvdA Den Haag (Stationsweg 10b) op volgende momenten: woensdag 9 november tussen 19:00 en 20:00 uur, donderdag 10 november tussen 19:00 en 20:00 uur, en zaterdag 14 november tussen 14:00 en 16:00 uur.
Wil je meer weten over Stichting Sintvoorieder1? Kijk dan op hun website. Daar vind je ook een handige checklist om te controleren of jouw cadeau geschikt is.
Heb je geen cadeau in huis en ook geen tijd om iets aan te schaffen, maar wil je wel graag een bijdrage leveren? Klik hier om te doneren via onze Tikkie. Dan gaan wij op pad om extra cadeaus te kopen.
Tip van de Sint 🎁: Kan jij  de aankomende energiecompensatie (2×190,-) van de overheid kunnen missen, doneer deze kan aan kwetsbare stadsgenoten!
Dat kan via deze actie, maar kijk ook eens op de site van Voedselbank Haaglanden of  aan Sociale Fondsen Den Haag.