Raadslid Mikal Tseggai verlengt ziekteverlof

16 januari 2023

In september 2022 heeft ons raadslid Mikal Tseggai besloten om wegens gezondheidsproblemen ziekteverlof op te nemen. In september heeft zij een succesvolle operatie gehad, maar het herstel en revalidatie vergt tijd. Daarom heeft Mikal besloten haar ziekteverlof met zestien weken te verlengen. Dit betekent dat zij eind mei naar alle verwachting weer volledig terug zal zijn in de gemeenteraad. Omdat de wet geen mogelijkheden biedt om met een kortere periode het ziekteverlof te verlengen, zal Mikal de komende maanden stap voor stap haar werkzaamheden weer oppakken en ook weer betrokken zijn bij het raadswerk. Tot die tijd zal raadslid Samir Ahraui haar blijven vervangen in de gemeenteraad.

De fractie, wethouder en het afdelingsbestuur wensen Mikal natuurlijk heel veel beterschap, en we gunnen haar alle tijd om volledig te herstellen. We zullen er natuurlijk alles aan doen zodat ze op een goede manier weer langzaam mee kan draaien op het stadhuis. We kijken ernaar uit om haar weer op het stadhuis te zien!