Martijn Balster

Wonen | Economie & Financiën | Wijkaanpak | Laak & Mariahoeve

Martijn Balster is de fractievoorzitter van de Haagse PvdA en lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

“Is onze mooie stad van ons allemaal? Daarover gaan de verkiezingen van 21 maart. Ik wil me er als lijsttrekker van de Haagse PvdA hard voor maken dat iedereen zich thuis voelt in onze mooie stad. Daarom moeten we investeren in betaalbare woningen en goed onderhoud van onze huizen. Voor iedereen. Als we vinden dat elk kind een kans verdient, zullen we het onderwijs moeten verbeteren. Elk kind verdient een goede meester of juf en huiswerkbegeleiding als dat nodig is. We zullen de economie voor de stad moeten laten werken. Zodat iedereen een baan kan krijgen en een fatsoenlijk inkomen kan verdienen.

De PvdA staat voor actie en gaat erop af. Heb je suggesties om onze stad eerlijker en mooier te maken voor iedereen? Neem contact met me op, ik spring op mijn fiets en kom langs!”