Door op 25 augustus 2016

Meld je aan voor de verkiezingsprogrammacommissie!

In maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Onze plannen voor een sterk en sociaal Den Haag worden opgeschreven in een wervelend en informatief verkiezingsprogramma. Hiervoor wordt een verkiezingsprogrammacommissie opgericht. Deze commissie zal een heleboel input verzamelen vanuit de vereniging en de stad, en deze input samenvoegen tot een mooi geheel.

Wil jij graag meeschrijven aan het verkiezingsprogramma en deel uitmaken van deze commissie? Stuur dan een mailtje met een korte motivatie naar Paulien van der Hoeven ([email protected]). De deadline hiervoor is 4 september. Uit alle geïnteresseerden zal het bestuur een commissie gaan samenstellen. De verkiezingsprogramma commissie zal tijdens de ALV van 11 oktober worden voorgedragen.
Wil jij wel meedenken over het verkiezingsprogramma maar niet in de commissie deelnemen? Houd dan de nieuwsbrief in de gaten voor informatie over de inputmogelijkheden die de commissie gaat verzorgen.

Waar ben je naar op zoek?