Door Lobke Zandstra op 5 oktober 2015

Geen bankjes in tramhalte = ontoegankelijk OV

De PvdA heeft samen met andere partijen in de Haagse gemeenteraad vragen gesteld over bankjes in de tramhaltes. In de nieuwe tramhaltes is bij vele haltes geen bankje om te zitten. De PvdA vindt dat dat de toegankelijkheid van het openbaar vervoer niet ten goede komt en stelt daarover schriftelijke vragen. De afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in het toegankelijk maken van trams en bussen voor mindervaliden en kinderwagens. Voor veel mensen is het zittend kunnen wachten bij een halte een noodzakelijk onderdeel van die toegankelijkheid.

U vindt de schriftelijke vragen hier.

Lobke Zandstra

Lobke is Raadslid en kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Ze heeft een lange staat van dienst in de Haagse politiek, hoewel ze pas 38 jaar is. Haar contacten met andere partijen en haar politieke instinct zijn ongeëvenaard. Daarmee voegt ze veel aanzien toe aan de PvdA-fractie. Lobke wil zich de komende periode nadrukkelijk

Meer over Lobke Zandstra