Mikal blogt: van speeltuin tot podcast

24 december 2021

En dan was dit toch echt de laatste week van het jaar in de Raad en staan de kerstdagen voor de deur. Maar niet zonder dat ik jullie heb bijgepraat uiteraard.SpeeltuinEen paar weken terug schreef ik al over het speeltuintje aan het Ruth Firstplein. Dat zag er echt verwaarloosd uit. Janneke vindt dat de kinderen in Transvaal een mooie speeltuin verdienen en vroeg de wethouder om dit snel op te knappen. En. Fantastisch nieuws! Dat gaat nu snel gebeuren. De speeltuin krijgt op korte termijn een schoonmaakbeurt en de speeltoestellen worden vervangen. InzamelingKerst moet een fijne tijd zijn, samen met mensen om je heen die je dierbaar zijn en een goede maaltijd op tafel. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom hielpen we gister met een aantal kandidaat raadsleden mee met de inzamelingsactie van Kerst Vers. De actie is een idee van de ondernemers van de Haagse Markt om de Hagenaars die het wat minder hebben toch te voorzien van een fijne kerst.CampagneOnze campagneleider Edwin was deze week te gast bij Den Haag FM om te praten over de campagne die we richten op de inwoners van onze mooie stad. Hier op de foto nog vriendelijk met concullega van DENK, voordat de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen losbarst 😉#wijhorenjouLuister jij al naar onze podcasts? Aspirant en zittende raadsleden gaan in gesprek met alle wijkbewoners uit Den Haag. Wat is er top in hun wijk en wat kan beter? In de nieuwste aflevering praat kandidaat raadslid Charlotte Cammelbeeck met Gerts-Joost Peek, voorzitter van I’m Binck en Bram Heijkers, directeur van Platform Stad, een platform voor stedelijke ontwikkeling en architectuur over de Binckhorst. Luister hier.Lieve mensen, het was een jaar. Laten we deze dagen tijd en rust nemen om ons op te laden voor een strijdbare campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. We beginnen het nieuwe jaar op 8 januari met onze campagneaftrap dus noteer het in je agenda. Wat we gaan doen is nog een verrassing – en afhankelijk van de geldende coronamaatregelen.We gaan voor Eerlijk Haags! Groet, Mikal