Stel je kandidaat voor de gemeenteraad

2 april 2021

Wil je politiek actief worden in Den Haag en is de PvdA je partij? Grijp dan nu je kans! De PvdA Den Haag is op zoek naar kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezing van 2022. De profielschets voor kandidaat-raadsleden vind je via onderstaande link.

Heb je belangstelling? Je kan je kandideren door uiterlijk maandag 31 mei 2021 je cv en motivatie in de vorm van een brief (of eventueel een andere manier zoals een video) te mailen naar kandidaatpvdadenhaag2022@gmail.com. De kandidaatstellingscommissie zal na een zorgvuldig selectietraject een voordracht doen voor de ledenvergadering van de PvdA Den Haag in november.

Twijfel je om jezelf kandidaat stellen? Of heb je vragen over het raadslidmaatschap? Neem dan contact op met het bestuur via bestuurpvdadenhaag@gmail.com. De PvdA Den Haag heeft de ambitie om een sterke, en dus diverse, lijst op te stellen. Bij twijfel willen we graag oproepen om daar overheen te stappen. Mocht je andere geschikte kandidaten kennen, wijs deze dan op de mogelijkheid om zich te kandideren.

Heb je vragen over het proces? Neem dan contact op met de kandidaatstellingscommissie via kandidaatpvdadenhaag2022@gmail.com.

Lijsttrekker
De lijsttrekker voert de kandidatenlijst aan bij de gemeenteraadsverkiezing. Deze persoon zal het boegbeeld van de PvdA Den Haag zijn. De profielschets voor de lijsttrekker is te vinden via onderstaande link.

Heb je belangstelling? Stuur dan uiterlijk vrijdag 30 april een motivatie naar bestuurpvdadenhaag@gmail.com. Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met het bestuur via hetzelfde mailadres.