BIBLIOTHEKEN

Bibliotheken hebben een toegevoegde waarde voor een buurt en een wijk. Hier komen mensen samen. Bibliotheken zijn een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor mensen om in aanraking te komen met cultuur. Daarom wil de PvdA:
  • geen bezuiniging op bibliotheken;
  • een permanente bibliotheek in Moerwijk, Mariahoeve en Benoordenhout;
  • gratis huiswerkbegeleiding in alle bibliotheken;
  • de bibliotheken gebruiken om mensen te helpen. Zo mogelijk bieden we alle dienstverlening voor burgers aan in de bibliotheek.
Mikal Tseggai

Mikal Tseggai (1995) is het jongste raadslid in Den Haag. Sinds december 2019 is zij ook de fractievoorzitter van de Haagse Partij van de Arbeid. In de gemeenteraad houdt zij zich o.a. bezig met thema’s als Stadsontwikkeling & Wonen, Onderwijs, Integratie & Emancipatie en Veiligheid. Naast haar werk in de gemeenteraad rondt ze momenteel haar

Meer over Mikal Tseggai
Één Den Haag voor iedereen

Den Haag is een kleurrijke en diverse stad met een internationale uitstraling. Ruim de helft van alle inwoners is van niet-Nederlandse afkomst. Deze diversiteit brengt veel kansen, maar ook uitdagingen. De Haagse PvdA gaat voor één Haagse samenleving waar iedereen zich thuis voelt.