Radicalisering

De Haagse aanpak van radicalisering wordt nationaal en internationaal geroemd. De PvdA blijft inzetten op deze duurzame, gerichte succesvolle aanpak van radicalisering.

Het is belangrijk om te werken aan weerbaarheid van kinderen. Ook zonder politiecontact moeten ouders hun zorgen kunnen uiten over de eerste signalen van radicalisering. We blijven lokale projecten ondersteunen die het onderwerp bespreekbaar maken. Tot slot houden we eventuele terugkerende jihadisten, ronselaars en mensen met radicale ideeën goed in de gaten. Waar nodig grijpen we tijdig in.

Martijn Balster

Martijn Balster is de fractievoorzitter van de Haagse PvdA en lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. “Is onze mooie stad van ons allemaal? Daarover gaan de verkiezingen van 21 maart. Ik wil me er als lijsttrekker van de Haagse PvdA hard voor maken dat iedereen zich thuis voelt in onze mooie stad. Daarom

Meer over Martijn Balster
Een veilige, schone stad voor iedereen

Den Haag groeit hard, daarom is het belangrijk dat we nu investeren in een schone, groene en duurzame stad. Voor nu, en voor de generaties na ons. Het is goed nieuws dat de criminaliteit daalt, maar mensen voelen zich nog niet altijd veilig hun buurt. Ook zijn de verschillen tussen wijken groot. Dat vraagt om actie.