RADICALISERING

De Haagse aanpak van radicalisering wordt nationaal en internationaal geroemd. De PvdA blijft inzetten op deze duurzame, gerichte succesvolle aanpak van radicalisering. We willen:
  • werken aan weerbaarheid van kinderen;
  • als ouders zich zorgen maken over radicalisering, moeten ze dat ook bij lokale projecten kunnen vertellen. Daarom blijven wij die projecten steunen;
  • eventuele terugkerende jihadisten, ronselaars en mensen met radicale idee├źn goed in de gaten houden. Waar nodig grijpen we tijdig in.
Mikal Tseggai

Mikal is tot eind januari 2022 met ziekteverlof. We wensen haar natuurlijk heel veel beterschap. Tot die tijd wordt zij in de gemeenteraad vervangen door Samir. Mikal (1995) is sinds 2018 raadslid en sinds december 2019 ook de fractievoorzitter van de Haagse Partij van de Arbeid. Vanaf 2022 is zij weer vicefractievoorzitter van de PvdA

Meer over Mikal Tseggai
Een veilige, schone stad voor iedereen

Den Haag groeit hard, daarom is het belangrijk dat we nu investeren in een schone, groene en duurzame stad. Voor nu, en voor de generaties na ons. Het is goed nieuws dat de criminaliteit daalt, maar mensen voelen zich nog niet altijd veilig hun buurt. Ook zijn de verschillen tussen wijken groot. Dat vraagt om actie.