VUURWERK

De PvdA is voor een vuurwerkverbod. Vuurwerk zorgt voor te veel slachtoffers, overlast en dierenleed. Wel willen we veilige vuurwerkshows in verschillende wijken, georganiseerd door de gemeente en buurtbewoners. Zo kunnen we samen genieten van een mooie en veilige jaarwisseling.

Lees hier meer van onze standpunten over veiligheid.

Mikal Tseggai

Mikal is tot eind januari 2022 met ziekteverlof. We wensen haar natuurlijk heel veel beterschap. Tot die tijd wordt zij in de gemeenteraad vervangen door Samir. Mikal (1995) is sinds 2018 raadslid en sinds december 2019 ook de fractievoorzitter van de Haagse Partij van de Arbeid. Vanaf 2022 is zij weer vicefractievoorzitter van de PvdA

Meer over Mikal Tseggai
Een veilige, schone stad voor iedereen

Den Haag groeit hard, daarom is het belangrijk dat we nu investeren in een schone, groene en duurzame stad. Voor nu, en voor de generaties na ons. Het is goed nieuws dat de criminaliteit daalt, maar mensen voelen zich nog niet altijd veilig hun buurt. Ook zijn de verschillen tussen wijken groot. Dat vraagt om actie.