Janneke Holman

Zorg & Welzijn | Cultuur | Verkeer | Duurzaamheid & Energie | Leidschenveen-Ypenburg, Segbroek & Scheveningen

Janneke wil als raadslid de mensen vertegenwoordigen die zichzelf niet elke dag op het stadhuis laten zien. Luisteren naar iedereen, niet alleen naar de grootste aanwezige. Ze is ervaren op het gebied van zorg, onderwijs en emancipatie. Dat alles gaat volgens Janneke niet zonder te werken aan een duurzame samenleving. Oplossen en aanpakken. Als gedreven fractiemedewerker heeft zij hier al een flinke bijdrage aan geleverd, maar zij wil die kwaliteiten nu inzetten als raadslid voor iedereen in onze stad.

“Den Haag is een fantastische stad. Zeker als je het bekijkt vanuit mijn wijk, het Zeeheldenkwartier. De wijk bloeit, samen maken bewoners de buurt groener, beginnen hun eigen woningcoöperatie en organiseren samen festivals.

Maar er is ook nog een hoop om voor te knokken: de verschillen in Den Haag zijn groot, of dat nu gaat om de groeiende kloof tussen arm en rijk, betaalbaar kunnen wonen of gelijke kansen in het onderwijs. Er ligt een flinke klus om de héle stad groener en duurzamer te maken.

Daarom wil ik de gemeenteraad in voor de PvdA. Voor een socialer, duurzamer én gezelliger Den Haag voor iedereen.”