Het wijkteam Haagse Hout van de PvdA Den Haag heeft leden met uiteenlopende achtergronden die in Bezuidenhout en Mariahoeve wonen. De wijkteamgenoten betrekken elkaar en de fractieleden bij de uiteenlopende thema’s die spelen in de wijken, zoals wonen, werkgelegenheid, schuldenproblematiek etc. Ook proberen we zo veel mogelijk zichtbaar te zijn door aanwezig te zijn bij buurtoverleggen, evenementen en activiteiten met bewoners. Via persoonlijk contact met bewoners in Haagse Hout willen we een schakel zijn tussen hen en de PvdA Den Haag.

Doe je mee?

Chantal LinnemannWe verwelkomen altijd graag nieuwe leden. Elk PvdA-lid woonachtig in Bezuidenhout en Mariahoeve kan zich aansluiten! Je hoeft niet veel tijd te hebben; je mag ook meedoen als je maar tien minuten per week hebt. We houden elkaar op de hoogte via een WhatsApp-groep. Wil je meer informatie of gelijk meedoen? Neem contact op met de wijkteamtrekker Chantal Linnemann via 06 24 30 52 06 of [email protected].