Wijkteam Loosduinen

Het Wijkteam Loosduinen heeft als doel de betrokkenheid van de PvdA met het stadsdeel Loosduinen te versterken. Het dient als een directe verbinding tussen de wijk, onze raadsleden en het partijbestuur. Op die manier proberen wij de stem van de PvdA te laten horen in Loosduinen, maar vooral de stem van Loosduinen te laten horen in de gemeente. Door een permanente en positieve aanwezigheid en met een intensieve, maar ook interactieve wijze van communiceren met de organisaties en de burgers willen wij een positieve sfeer creëren die vanzelfsprekend gebaseerd is op onze sociaaldemocratische idealen.
De prioriteit van het wijkteam is om de problemen van de wijk te signaleren en oplossingen te bedenken. Om dit te bewerkstelligen gaan wij de initiatieven die vanuit de buurt of vanuit de organisaties komen en die aansluiten op onze idealen helpen. Een boodschap van respect, gelijkheid en hoop willen wij namens de PvdA Den Haag in alle wijken van Loosduinen hoorbaar maar ook tastbaar maken.

Voel jij je aangesproken door deze boodschap en wil jij deel uitmaken van een energiek team waar jouw inbreng, ideeën en mening op prijs worden gesteld? Neem dan contact op met Bechir Louhichi.

06  41 38 27 17
blouhichi@hotmail.com