Wijkteam Loosduinen

Het Wijkteam Loosduinen heeft als doel de betrokkenheid van de PvdA met het stadsdeel Loosduinen te versterken. Het dient  als een directe verbinding tussen de wijk,  onze raadsleden en het partijbestuur. Op die manier proberen wij de stem van de PvdA te laten horen in Loosduinen  maar vooral de stem van Loosduinen te laten horen in de gemeente. Door een  permanente en positieve aanwezigheid en met  een intensieve  maar ook interactieve wijze van  communiceren met de organisaties en de burgers willen wij  een positieve sfeer  creëren die vanzelfsprekend gebaseerd is op onze sociaal-democratische idealen.
De prioriteit van het  wijkteam is om de problemen van de wijk te signaleren en oplossingen  te bedenken. Om dit te bewerkstelligen  gaan wij de  initiatieven die vanuit de buurt of vanuit de organisaties komen en die aansluiten op onze idealen helpen. Een  boodschap  van respect, gelijkheid en hoop willen wij namens de PvdA Den Haag in alle wijken van Loosduinen hoorbaar maar ook tastbaar maken.

Voel jij je aangesproken door deze boodschap,  en wil jij deel uitmaken  van een energiek team waar jouw  inbreng, ideeën en mening op prijs worden gesteld?  Neem dan contact op met Bechir Louhichi

06  41 38 27 17
blouhichi@hotmail.com