Escamp is het grootste stadsdeel van Den Haag en heeft meer dan 120.000 inwoners. De wijk kent veel armoede, woningen hebben veel achterstallig onderhoud en veel inwoners voelen zich eenzaam. Wijkbewoners hebben behoefte aan een schoon Escamp met passende woningen voor iedere levensfase en voldoende ontmoetingsplekken.

Wijkteam Escamp bestaat uit een groep enthousiaste PvdA-leden die letterlijk de ogen en oren van Escamp vormen. Het focust zich op het ophalen van problemen uit Escamp en het vinden van oplossingen daarvoor. Dit wijkteam vormt dus een belangrijke schakel tussen Escamp, de raadsleden en het partijbestuur. Daarmee maakt dit wijkteam de PvdA ook zichtbaar in de wijk, ook buiten de campagneperiodes.

Doe je mee?

Nieuwe leden die in Escamp wonen zijn van harte welkom om aan te sluiten bij wijkteam Escamp. Je hoeft niet veel tijd te hebben; je kan al meedoen als je 10 minuten per week beschikbaar bent. Wijkteamleden houden contact via een Whats-app groep. Wil je meer weten of gelijk meedoen? Neem dan contact op met wijkteamtrekker Kirti Bahadoersing via 06- 17 05 02 84 of via [email protected]