Mairan Sewtahal

Veiligheid | Economie & ondernemerschap |Mobiliteit | Financiën | Gemeentelijke organisatie & dienstverlening | Internationale zaken | Stadsdeel Escamp en Transvaal
Mairan Sewtahal

Over Mairan Sewtahal

Mairan (1985) heeft twee dochters en staat bekend als sterk en rechtvaardig. Hij woont in Laak en is opgegroeid in Transvaal. Hij is trots dat hij is opgegroeid waar alle bevolkingsgroepen vertegenwoordigd zijn. Mairan houdt van de prachtige braderies op de Paul Krugerlaan of Hobbemastraat waar geuren van een lekkere Bara of Kebab onweerstaanbaar zijn. Hij heeft zich dan ook altijd voor zijn wijk ingezet: als voorzitter van het Suriname Festival koos hij als locatie expliciet voor Transvaal Park. En hij zet zich daar nog steeds voor in.

Nu knokt hij als toezichthouder in het onderwijs voor gelijke kansen voor alle kinderen. En hij wil zich blijven inzetten: voor Transvaal en andere wijken. Hij wil dat als eerst doen door héél Den Haag nee te laten zeggen tegen pesten, onder kinderen of volwassen. En hij wilt het verschil maken door eenzaamheid onder de ouderen en jongeren aan te pakken.